Title Image

Loyaliteit en Club programma’s

Klantbehoud en rendementsverhoging

Loyaliteit en Club programma’s

Doelstellingen van Loyaliteit & Club programma’s

  • Dé integrale oplossing om uw klantgegevens te verzamelen en bij te houden
  • Verhoogt uw sales- en aftersales omzet
  • Beïnvloedt Lifetime Value klant positief
  • Verhoogt Klanttevredenheid
  • Herken en erken; waardeer uw klant
  • Verlaagt uw communicatiekosten
  • Zeer positieve Business Case


Klantbehoud en rendementsverhoging

Een Club programma is hét instrument om een duurzame relatie met uw klanten op te bouwen en te onderhouden. Deze datagedreven programma’s gebruiken als centrale fundering een internet communicatieplatform. De deelnemers aan zo’n programma vinden op het platform nieuws en informatie over het merk, de gekochte producten en diensten, sales- en aftersales aanbiedingen, acties van het merk en aanbiedingen en/of acties van externe strategische partners. Communicatie verloopt via de website en d.m.v. e-mail nieuwsbrieven, direct e-mails, sociale media, folders, brochures, brieven, POS materiaal. Dat maakt een Club programma dé integrale oplossing om uw klant in beweging te krijgen en te houden!


Klantgegevens verzamelen en bijhouden

Het verzamelen en bijhouden van klantgegevens zorgt voor een verbetering van uw klantkennis. Op basis van deze klantkennis kunt u uw (CRM)middelen effectiever en efficiënter inzetten. Klantkennis biedt u de mogelijkheid tot het creëren van voldoende relevante contactmomenten en faciliteert de communicatie tussen u, uw dealers en uw eindklanten. De kans dat de klant uw producten en/of diensten zal aanbevelen neemt hiertoe significant toe (Net Promotor Score). Kortom, een Club programma is dé integrale oplossing om uw klantgegevens te verzamelen en bij te houden!


Club programma’s

Via Club programma’s worden klantgegevens verzameld, geschoond en verrijkt. Op basis van koopgedrag, de persoonlijke voorkeuren en interesses biedt het platform gerichte informatie over het merk: nieuws, gekochte producten, services, sales- en aftersales aanbiedingen en acties. Uitbreiding met een klantkaart is mogelijk door toevoeging van het “ProfitCard” programma. Wanneer u onze “Countdown voordeel-module” toevoegt kunt u aanbiedingen en/of (voordeel)acties van externe partners doorgeven. “DialogCenter” is onze campagne management oplossing om doelgroep specifieke direct e-mails en e-nieuwsbrieven naar de deelnemers te sturen.

Een Club programma is hét instrument waarmee u een duurzame relatie met uw klanten kunt opbouwen en onderhouden.

Klanten

Renault Nederland, Peugeot Nederland, Citroen Nederland, Wittebrug, Van Mossel Automotive Groep, Aon, Bochane, Dacia

Doestellingen

Klantbehoud en rendementsverhoging & Klantgegevens verzamelen en bijhouden

Category

Campagne Management en Loyaliteitsacties, Club en Loyaliteitsprogramma's, Voordeelprogramma's