Title Image

Countdown Fun & Voordeelprogramma’s

Waardeer uw klanten of medewerkers

Countdown Fun & Voordeelprogramma’s

Countdown Fun & Voordeel

Loyaliteit is een emotie, geen transactie
Veel loyaliteitsprogramma’s zijn afgeleid van customer relationship management programma’s (CRM) uit de jaren ’90 en zijn over het algemeen gericht op het bedrijf of merk, maar niet op de klant. 

Deze loyaliteitsprogramma’s zijn voornamelijk financieel gedreven: meer verkopen via cross-sell, meer informatie over de klant verzamelen om ze iets anders te verkopen en de levensduur van bestaande klanten te verlengen. Dit zijn goede business drivers, maar de klanten herkennen zichzelf niet altijd in dit soort loyaliteitsprogramma’s.
Naast een transactionele kant is er ook een emotionele kant aan consumenten. Het loyaliteitsprogramma dient relevant zijn voor “mij” en dient echte waarde te bieden voor “mij”.
Kortom, what’s in for me?

Loyaliteit is een emotionele gemoedstoestand. Op zoek naar (opr)echte loyaliteit? Creëer betrokkenheid door middel van ervaringen / emotionele binding (tevredenheid en vertrouwen), naast financiële binding. Sinds 1986 bedenkt en beheert Countdown Benelux Fun & Voordeelprogramma’s voor bedrijven en verenigingen. Deze Fun & Voordeelprogramma’s zorgen bij de deelnemers voor “sympathie” (emotionele binding).

Via de Countdown Fun & Voordeelsite krijgen de deelnemers, na inloggen, toegang tot een selectief aantal scherpe partneraanbiedingen. De Countdown Fun & Voordeel site wordt voorzien van het bedrijfslogo en de menubalk en knoppen worden in twee van de huisstijlkleuren gezet. De deelnemers activeren hun individuele lidmaatschap via een activeringscode.

Periodiek ontvangen de deelnemers een e-mailnieuwsbrief met hierin een aantal scherpe aanbiedingen. Deze aanbiedingen staan ook op de Countdown Fun & Voordeelsite. 

In de employee benefitsprogramma’s biedt Countdown, vanuit fiscaal oogpunt het aanbod aan waarbij de individuele medewerkers de producten en diensten zelf kopen. De werkgever is hier geen partij in.

Klanten

Ahold Delhaize, Capgemini, DPD Nederland, Vodafone, PostNL

Doelgroep

Medewerkers en klanten

Category

Voordeelprogramma's