Title Image

Automotive Spaar en incentive programma

Krijg uw doelgroep in beweging
  • Spaar en incentive programma Werkende loyaliteit programma's
  • Spaar en incentive programma Werkende loyaliteit programma's
  • Spaar en incentive programma 2 Werkende loyaliteit programma's

Automotive Spaar en incentive programma

Automotive spaar en incentive programma’s

  • Dé integrale incentive(spaar)oplossing
  • Verhoogt uw omzet en marge
  • Verbetert de grip op uw verkoopteams
  • Creëert betrokkenheid bij uw verkoopteams
  • Verhoogt zichtbaarheid van verkopergedrag
  • Zorgt voor positieve en proactieve houding
  • Zeer positieve Business Case

&nbsp

Stimuleer uw verkopen met een spaar programma
Het automotive spaar en incentive programma platform biedt een complete oplossing om uw sales team of de sales teams van uw dealers in beweging te krijgen. Onze Klassement module maakt meetbare verkoopinspanningen zichtbaar in een of meerdere klassementen. Beloning via spaarpunten of incentives. De punten kunnen op het spaarplatform besteed worden aan een breed assortiment merkproducten of diensten. Daarnaast op het spaarplatform b.v. informatie over de lopende acties en tweets van en over het programma.
“DialogCenter” is onze campagnemanagement-oplossing om doelgroepspecifieke direct e-mails en e-nieuwsbrieven te sturen om het programma “levend” te houden. Loyaly Profs beheert voor u spaarprogramma, communicatie en inzet van sociale media en verzorgt introductiecampagne plus logistieke afhandeling van de incentives.


Krijg uw verkoopteam in beweging met het Automotive spaar en incentive programma
Mensen in beweging krijgen: Uit wetenschappelijk onderzoek en uit onze eigen ervaring blijkt dat versterken van goed gedrag beter werkt dan ontmoedigen van slecht gedrag. De inzet van de verkoper bepaalt in belangrijke mate uw omzet en marge. Of het nu gaat over het aantal gekwalificeerde leads, het aantal uitgebrachte offertes en getekende contracten, de doorlooptijd van de pijplijn of de success rates. Onze Rank-it module introduceert een competitie-element. Een extra prikkel voor uw verkopers om maximaal te presteren! Het Automotive incentiveprogramma biedt een complete oplossing om via een beloningsysteem uw verkopers of verkoopteams te verleiden hun gedrag aan te passen.


Automotive spaar en incentive programma platform

Het spaarplatform biedt een complete oplossing om uw sales team of het sales/service team van uw dealers in beweging te krijgen. Een uitbreiding van het spaarprogramma met onze Klassement module maakt meetbare verkoopinspanningen zichtbaar in een of meerdere klassementen. De beloning bestaat uit spaarpunten of incentives. De spaarpunten kunnen op het spaarplatform besteed worden aan een breed assortiment merkproducten of diensten.

Daarnaast staan op het spaarplatform bijvoorbeeld informatie over de lopende acties en tweets van en over het programma.
“DialogCenter” is onze campagnemanagement-oplossing om doelgroepspecifieke direct e-mails en e-nieuwsbrieven te sturen om het programma “levend” te houden. Zowel spaarprogramma, introductiecampagne, communicatie  als ook de de logistieke afhandeling van de incentives worden beheerd door Loyalty Profs


Boter-bij-de-Vis

Geldelijk voordeel is een zeer effectief middel om de verkoper in beweging te krijgen en te houden. Goed gedrag wordt direct zichtbaar gemaakt en beloond. Tevens zorgt het voor een gevoel van wederkerigheid. De verkoper voelt zich gestimuleerd iets goeds terug te doen.

Zichtbaarheid inspanningen
Het zichtbaar maken van de eigen verkoopinspanningen zorgt voor een toename in de bewustwording. Een verkoper of een verkoopteam ontvangt spaarpunten voor succesvolle inspanningen Ze zullen er zal alles doen om spaarpunten te verzamelen. Ook zal men kijken wat collega’s doen en onder de druk van de “kudde” zal men zijn of haar gedrag aanpassen naar wat sociaal wenselijk is.


Verhoging betrokkenheid

Het stimuleren van de eigen verantwoordelijkheid zorgt voor een verhoging van de betrokkenheid bij het optimaliseren van het eigen gedrag.


Relevante contactmomenten creëren via DialogCenter

Het programma dient te blijven leven onder de verkopers. Hiertoe dienen er voldoende relevante contactmomenten gecreëerd te worden. Via email houdt u de verkopers op de hoogte van het programma. Verzameld puntentotaal, programmanieuws en nieuwe artikelen worden structureel gecommuniceerd. Tevens dienen de verkopers een aantal malen verrast te worden om het plezier en enthousiasme vast te houden en verder op te laden.

 
Klik hier voor een voorbeeld van een van onze spaarprogramma’s

 
Bent u geïnspireerd of geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op

Klanten

Alcredis Finance. FCA Capital, Volkswagen Bank, Fiat Nederland, Volkswagen, Seat, Skoda, Audi, Porsche, International Car Lease Holding, Mercedes-Benz

Doelstellingen

Stimuleer uw verkopen & Mobiliseer uw verkoop/service team

Category

Spaar en Incentive programma's