Title Image

Archive

Campagne management Werkende loyaliteit programma's

Loyaliteitsacties en Campagne management

Loyaliteitsacties en Campagne management Loyalty Profs verzorgt de database analyses en selecteert de doelgroepen voor de campagne o.a. op basis van de belangrijkste klantevents en levensfase. De gegevens van deze doelgroepen worden indien noodzakelijk verder geschoond en verrijkt.   Op basis van de specifieke samenstelling van een campagnedoelgroep

Klantenkaart backoffice Werkende loyaliteit programma's

Automotive klantenkaart programma

Automotive klantenkaart programma Dé integrale oplossing om uw klant te behouden Verbetert uw klantkennis Beïnvloedt Lifetime Value klant positief Kant-en-klare kaartoplossing Creëert relevante contactmomenten Verlaagt uw communicatiekosten Zeer positieve Business Case Klantenkaart zorgt voor klantbehoud Een klantenkaart is hét instrument waarmee u een duurzame relatie met uw

Voordeel en benefits programma Werkende loyaliteit programma's

Countdown Voordeel programma’s

Countdown Fun & Voordeel Loyaliteit is een emotie, geen transactie Veel loyaliteit programma's zijn afgeleid van customer relationship management programma’s (CRM) uit de jaren '90 en zijn over het algemeen gericht op het bedrijf of merk, maar niet op de klant. 

Deze loyaliteit programma's zijn voornamelijk financieel

Spaar en incentive programma 2 Werkende loyaliteit programma's

Spaar en Incentive programma’s

Spaar en Incentive programma’s Dé integrale incentive(spaar)oplossing Verhoogt uw omzet, marge en kwaliteit van uw services Verbetert de grip op uw medewerkers Creëert betrokkenheid bij uw medewerker Verhoogt zichtbaarheid van medewerker gedrag Zorgt voor positieve en proactieve houding Zeer positieve Business Case Stimuleer uw verkopen en

Spaar en incentive programma Werkende loyaliteit programma's

Automotive Spaar en incentive programma

Automotive spaar en incentive programma’s Dé integrale incentive(spaar)oplossing Verhoogt uw omzet en marge Verbetert de grip op uw verkoopteams Creëert betrokkenheid bij uw verkoopteams Verhoogt zichtbaarheid van verkopergedrag Zorgt voor positieve en proactieve houding Zeer positieve Business Case &nbsp Stimuleer uw verkopen met een spaar programma Het automotive spaar