Spaar en Incentive programma’s
Spaar en Incentive programma’s
- Dé integrale incentive(spaar)oplossing
- Verhoogt uw omzet, marge en kwaliteit van uw services
- Verbetert de grip op uw medewerkers
- Creëert betrokkenheid bij uw medewerker
- Verhoogt zichtbaarheid van medewerker gedrag
- Zorgt voor positieve en proactieve houding
- Zeer positieve Business Case
Stimuleer uw verkopen en service met uw eigen Spaar en incentive programma
Uw omzet kan wel tot 50% stijgen! Hoe? Verleid uw medewerkers hun gedrag te veranderen.
Zij bepalen immers in belangrijke mate zowel omzet, marge als serviceniveau. Loyalty Profs heeft een spaar en/of incentive programma om dat te bereiken. Waarbij meetbare inspanningen beloond worden met spaarpunten. Deze spaarpunten kunnen zij op de website besteden aan een uiteenlopend assortiment van merkproducten of diensten. Wij verzorgen de afhandeling van de cadeaus en beantwoorden indien gewenst de vragen van uw medewerkers.
Een spaar of incentive programma is de complete oplossing om uw verkopen te stimuleren!
Krijg uw medewerkers in beweging met uw eigen Spaarprogramma
Uit wetenschappelijk onderzoek en uit onze eigen ervaring blijkt dat versterken van goed gedrag beter werkt dan ontmoedigen van slecht gedrag. De inzet van uw medewerkers bepaalt het verschil. Dat geldt zowel voor het aantal gekwalificeerde leads en getekende contracten als voor de kwaliteit van uw service. Onze Klassement module introduceert een competitie-element en daarmee een extra prikkel voor uw verkopers om maximaal te presteren! Het spaarprogramma biedt een complete oplossing om uw medewerkers te verleiden hun gedrag aan te passen. Goede prestaties worden beloond in een spaar- en/of incentive programma.
Ons spaar en incentive platform
Uw individuele medewerker of de teams van uw dealers in beweging krijgen? Ons spaar en incentive platform biedt een complete oplossing. Onze Klassement module maakt meetbare verkoopinspanningen zichtbaar in een of meerdere klassementen. Beloning via spaarpunten of incentives. Daarnaast is het mogelijk om op het platform informatie over lopende acties van en over het programma te plaatsen. Wij houden het programma “levend” door doelgroepspecifieke direct e-mails en e-nieuwsbrieven te sturen: via ons “DialogCenter”:
Loyaly Profs beheert voor u spaarprogramma, communicatie en inzet van sociale media en verzorgt introductiecampagne plus logistieke afhandeling van de incentives.
Boter-bij-de-Vis
Geldelijk voordeel is een zeer effectief middel om uw medewerker in beweging te krijgen en te houden. Goed gedrag wordt direct zichtbaar gemaakt en beloond. Tevens zorgt het voor een gevoel van wederkerigheid. De medewerker voelt zich gestimuleerd iets goeds terug te doen.
Zichtbaarheid inspanningen
Het zichtbaar maken van de eigen inspanningen zorgt voor een toename in de bewustwording. Een individuele medewerker of een team ontvangt spaarpunten voor succesvolle inspanningen Ze zullen er zal alles doen om spaarpunten te verzamelen. Ook zal men kijken wat collega’s doen en onder de druk van de “kudde” zal men zijn of haar gedrag aanpassen naar wat sociaal wenselijk is.
Verhoging betrokkenheid
Het stimuleren van de eigen verantwoordelijkheid zorgt voor een verhoging van de betrokkenheid bij het optimaliseren van het eigen gedrag.
Creëer relevante contactmomenten via DialogCenter
Het programma dient te blijven leven onder de medewerkers. Hiertoe dienen er voldoende relevante contactmomenten gecreëerd te worden. Via email houdt u de medewerkers op de hoogte van het programma. Het verzameld puntentotaal, klassementspositie, programmanieuws en nieuwe artikelen worden structureel gecommuniceerd. Tevens dienen de verkopers een aantal malen verrast te worden om het plezier en enthousiasme vast te houden en verder op te laden.
Klik hier voor een voorbeeld van een van onze spaar programma’s
Bent u geïnspireerd of geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op!