Automotive klantenkaart programma
Automotive klantenkaart programma
- Dé integrale oplossing om uw klant te behouden
- Verbetert uw klantkennis
- Beïnvloedt Lifetime Value klant positief
- Kant-en-klare kaartoplossing
- Creëert relevante contactmomenten
- Verlaagt uw communicatiekosten
- Zeer positieve Business Case
Klantenkaart zorgt voor klantbehoud
Een klantenkaart is hét instrument waarmee u een duurzame relatie met uw klanten kunt opbouwen en onderhouden. Via het Profitcard-platform kunnen klanten hun kaart online aanvragen en verlengen. Uw indirecte kanaal (bv. dealer) kan via een eigen CMS de klant aanmelden op het Profitcard-platform. Het verzamelen en bijhouden van klantgegevens zorgt voor een verbetering van uw klantkennis. Op basis daarvan kunt u uw (CRM)middelen effectiever en efficiënter inzetten. Het Profitcard-platform maakt het mogelijk om uw klant in beweging te krijgen en te binden!
Klantgegevens verzamelen en bijhouden
Via Profitcard worden klantgegevens verzameld, geschoond en verrijkt. Op basis van deze geschoonde data kunt u uw (CRM)middelen effectiever en efficiënter inzetten. Klantkennis biedt u de mogelijkheid tot het creëren van voldoende relevante contactmomenten en faciliteert de communicatie tussen u, uw dealers en uw eindklanten. Wanneer u ons “Countdown voordeel-platform” toevoegt, kunt u aanbiedingen en/of (voordeel)acties van externe partners doorgeven. Hierdoor voelt de klant zich herkend en wordt deze erkend en gewaardeerd als belangrijke klant. Kortom, Profitcard is dé integrale oplossing om uw klantgegevens te verzamelen en bij te houden!
Profitcard-platform
Via het Profitcard-platform kunnen klanten hun pas online aanvragen. Tevens kan uw indirecte kanaal via een eigen CMS de klant aanmelden op het Profitcard-platform. Centraal worden de kaarten gepersonaliseerd, op een persoonlijke brief geplakt, gecouverteerd en per post verzonden. Verschillende typen passen en daaraan aangepaste briefinhoud zijn mogelijk. De kaartbrief op uw locatie zelf personaliseren en printen kan ook .U kunt het Profitcard-platform ook uitbreiden met iDEAL, zodat de klant de klantenkaart direct online kan afrekenen. Tevens kan de klantenkaart binnen het Profitcard-platform worden verlengd. Het Profitcard-platform maakt het mogelijk om uw klant in beweging te krijgen en te houden!
Kant-en-klare oplossing
Door inzet van Profitcard biedt u uw klanten of medewerkers een compleet klantkaarten programma zonder dat ú het zeeën van tijd kost. Wij verzorgen alles: van het ontwerpen van de kaart voor uw doelgroep tot het verwerken en verzenden van de bestelde kaarten.
Relevante contactmomenten creëren
De relatie met uw klanten dient onderhouden te worden. Hiertoe dienen er voldoende relevante contactmomenten gecreëerd te worden. Aankoop van de kaart, gebruik van de kaart en het verlengen van de kaart zijn logische momenten om met uw klant te communiceren. Dit kan gefaciliteerd worden door onze DialogCenter e-mail module.
Toename klantkennis
De klantkennis verzameld en onderhouden via Profitcard kan gebruikt worden om uw klanten van nog relevantere informatie, nieuws en aanbiedingen te voorzien. Dit zal leiden tot een groei van uw omzet en uw servicemarktaandeel. Loyalty Profs beheert ruim 25-jaar het grootste en oudste kortingsnetwerk van de Benelux: Countdown. Gebruik het grootste kortingsnetwerk van de Benelux en breid een klantkaart uit met onze klantvoordeel oplossing “Countdown”. Want wij kunnen voordeel en/of korting bieden bij veel online-winkels, attractieparken, musea en vele andere kortingspartners.
Klik hier voor een voorbeeld van Stellantis
Bent u geïnspireerd of geïnteresseerd? Neem direct contact met ons op